Saturday, November 5, 2011


Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti..

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama..

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya ade kerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen..

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk-atuk, untuk seminggu ni saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan bermain-main ngan tuk..

Atuk (rupenye boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tu..

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu..

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri
saya dah batalkan outstationnya..

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase..

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas
tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk. lain kali le ye..

Atuk (boss) bagitau Secretary balik: Jangan risau, minggu ni kita jadi ke outstation. Uruskan semuanya..

Secretary menelefon Suaminya :.. dan seterusnya seterusnya seterusnya, korang pikir la sendiri endingnya ..hahaha..

22 comments :

  1. Pehhh!!! pening ni macam..hehheheheh.

    ReplyDelete
  2. adooii... Sengal.. Memang takde penghujung kut.. Lawak2x :))

    ReplyDelete
  3. cerita yang tiada kesudahan...tapi menarik cerita nya, dalam kelakar dia ada maksud tersirat di situ.

    ReplyDelete
  4. huhu... yang xbersalah sini adalah..atok a.k.a bos and secretary dan cucunya... tapi bca tol2..secretary a.k.a istrila..dia xd kepentgan pun..kesian dia..

    ReplyDelete
  5. apsallah dorg tak habiskan masa bersama2 semua... hehehehe...

    ReplyDelete
  6. memang patutulah tajuk entry mcm nie. haha..

    ReplyDelete
  7. adoiiii...haha, ini mcm punya cerita pun ada ka?

    ReplyDelete
  8. ok. memang takde penghujungnye. haha

    ReplyDelete
  9. wawawa...parah lagu ni...mmg xde phujungnya.. hidup ni sntiasa bkait..xbleh nk elak...

    ReplyDelete
  10. dah lama dah lawak nih bersiaran di mana-mana.

    ReplyDelete
  11. lepak otak memikirkanya..mmg tiada kesudahan..

    ReplyDelete
  12. hahaha... tersurat lagi tersirat..
    pening2.. haha :)

    ReplyDelete
  13. haha..endingnya datuk tu down dan terus xnak janji ngan cucuya lagi..haha

    ReplyDelete
  14. pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing pusing sampai pening!!!

    hahaha

    ReplyDelete
  15. Aku yang membaca ni pun naik pening. Otomatik kepala jadi sakit.

    ReplyDelete
  16. idea yg baik tp rasanya kerja lg penting, suami dia tu bijak. istri mcm bodoh je,

    ReplyDelete
  17. Hahahhahahaa -endless laughing
    Best, penat manipulate situasi dekat atas tu :D Nice!

    ReplyDelete
  18. hahaha..terbaiklah. neverending story

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...